Preparat na Komary Komaropren PBO 50ml
Opis
Preparat na Komary Komaropren PBO 50ml
Rozwiązanie problemu z dręczącym intruzami w Twoim ogrodzie. Środek na komary Komaropren jest prostym sposobem na spokojne, długie letnie wieczory.
Jak pozbyć się komarów z ogrodu?
To takie proste, wystarczy sporządzić ciecz roboczą w opryskiwaczu i opryskać okolice zacienione, rogi budynków, altanek oraz inne ciemne oraz wilgotne miejsca.
Preparat Komaropren PBO jest środkiem do rozcieńczenia z wodą. 50ml wystarcza na 5l oprysku, który można przeprowadzić tradycyjnymi opryskiwaczami ogrodniczymi. Komaropren jest przeznaczony jest dla odbiorców profesjonalnych, do oprysku ogrodów, parków, na terenach popowodziowych.
Środek na komary Komaropren działa selektywnie na komary, więc nie zagraża pszczołom oraz innym pożytecznym owadom.
Sposób użycia:
OPRYSKIWANIE - stosować ciecz roboczą w stężeniu 1% (np. 50ml preparatu rozcieńczyć w 5L wody , dokładnie wymieszać). Opryskiwać miejsca zacienione, spokojne zakamarki i naroża ścian, altany, zarośla w ogrodzie i wokół ogrodzenia posesji tworząc w ten sposób barierę insektycydową. Produkt nanieść równomiernie na całej powierzchni przeznaczonej do odkomarzania. Nie opryskiwać miejsc z pożytkami dla pszczół i roślinami uprawnymi.
ZAMGŁAWIANIE - sporządzić ciecz roboczą w proporcji 1L preparatu KOMAROPREN + 2L wody + 1 L nośnika np: multi-fog, VK-2, Ikar uzyskując 4L cieczy roboczej wystarczającej do zamgławiania 1/ha. Zaleca się wykonanie zabiegu metodą termiczną (mgła na gorąco).
- Substancja czynna: 100g/l etofenproks, 200g/l butotlenek piperonylu
- Nr pozwolenia: Pozwolenie MZ nr 5745/14
- Zawartość opakowania: 50ml
UWAGA! Przed każdym stosowaniem środków ochrony roślin zaleca się przeczytać ulotkę informacyjną. Zapoznaj się z zagrożeniami i stosuj środki z zachowaniem bezpieczeństwa oraz najwyższej ostrożności według zaleceń.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.