Naszogrodniczy.pl - internetowy sklep ogrodniczy

Przyświeca nam idea, która głosi, że nie sprzedajemy tylko i wyłącznie produktów.
"nie sprzedajemy młotka, tylko obrazek przywieszony na ścianie..."

Klienci odwiedzający nasz sklep ogrodniczy w Kłodzku nie tylko nabywają produkty, ale także naszą wiedzę. Jesteśmy na rynku ponad 26 lat i ciągle się uczymy. Wiemy że nie jest ważny przysłowiowy nawóz, ale to jak on się przełoży na piękne rośliny i ile satysfakcji może przynieść efekt jego zastosowania. Współpracujemy tylko z najlepszymi, więc w naszej ofercie znaleźć można produkty tylko wysokiej jakości. Wiemy, że nie sztuką jest sprzedać tani i kiepski produkt, który przysporzy w późniejszym czasie więcej problemów i nerwów niż to warte. Staramy się zaspokoić potrzeby wszystkich, choć to trudne, ale z tego powodu w naszym sklepie stacjonarnym mamy kilkanaście tysięcy pozycji produktowych.

Nasza firma powstała na bazie przedsiębiorstwa, które już działało w 1991r. Od zawsze wiedzieliśmy, że jakość to jest coś na czym najbadziej nam zależy. Z tego względu wiele produktów w naszym sklepie jest testowana w w pierwszej kolejności w naszych ogrodach. Obecnie znajdziesz u nas nasiona traw, środki, nawozy, duże donice, ziemie oraz całą masę rzeczy potrzebnych w Twoim ogrodzie, naszą widzę i pasję otrzymasz bezpłatnie!

W swojej ofercie sezonowo posiadamy mnóstwo roślin, cebul, nasion, artykułów do przetworów, zniczy, etc.

Producenci
Promocje
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@naszogrodniczy.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Towrowa 2, 57-300 Kłodzko , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@naszogrodniczy.pl lub drogą pocztową na adres ul. Zygmunta Krasińskiego 14/33, 57-300 Kłodzko .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Towrowa 2, 57-300 Kłodzko

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 578 287 257

Email: sklep@naszogrodniczy.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium
Sklep internetowy Shoper Premium