Jak każdy sklep internetowy posiadamy sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
dlatego przedstawiam nasz scenariusz rozwiązywania problemów
jest jakiś kłopot z produktem
otrzymujemy informacje od klienta o zwrocie lub zaistniałej wadzie produktu
na podstawie zdjęć lub odesłanego towaru załatwiamy sprawę jak najszybciej w 99% po myśli klienta
oddajemy nowy towar lub pieniądze
Proste i przejrzyste
Przykład:
Składanie reklamacji W celu złożenia reklamacji bądź zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji Wyślij do nas informację dotyczącą zaistniałej sytuacji i poczekaj na odpowiedź
2.Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Agra Naaszogrodnczy.pl Towarowa 2 57-300 Kłodzko
Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt. Napisz maila i odeślij.