Zwroty i reklamacje

Jak każdy sklep internetowy posiadamy sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

dlatego przedstawiam nasz scenariusz rozwiązywania problemów

  1. jest jakiś kłopot z produktem
  2. otrzymujemy informacje od klienta o zwrocie lub zaistniałej wadzie produktu
  3. na podstawie zdjęć lub odesłanego towaru załatwiamy sprawę jak najszybciej w 99% po myśli klienta
  4. oddajemy nowy towar lub pieniądze

Proste i przejrzyste

 

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji bądź zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wyślij do nas informację dotyczącą zaistniałej sytuacji i poczekaj na odpowiedź

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Agra Naaszogrodnczy.pl
Towarowa 2
57-300 Kłodzko

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt. Napisz maila i odeślij. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl